tirsdag 9. desember 2008

Nå har vi vaska gølvet...

Men ikke børi ved...
Nå har julestemninga slått til for fullt, og dagen i dag har gått med på juleting.. Har allerede starta storvaska, for å få ting fint til jul, og til pappan min kommer hjem igjen. Synes nesten har har vært litt lenge borte nå altså!
Jeg har også begynt med julegavene, i dag har det vært gaveverksted her, og jeg sier ikke mer at i år går jeg for hjemmelaget ;) Selvgjort er velgjort, er det ikke det de sier?
Uansett har jeg kost meg her jeg har gått og tusla for meg selv i dag. Bare man setter på julemusikk så det høres i hele leiligheten, er det mye lettere og både vaske, rydde, og styre.
Har ikke tenkt et sekund på skrivedagen som nærmer seg meg skremmende fart og som jeg skal ha i morgen, men den tid den sorg. Kanskje jeg burde skrive et lite juleeventyr da, for å få norsklæreren i riktig stemning og?

Uansett, jeg ønsker alle ei fin adventstid! For min del kan det ikke bli bedre når jeg har kalender både fra mamma og søster! ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Sender deg en liten kommentar her fra Kina. Det er ikke snø her, men det er julestemning uansett! God jul og et godt nyttår til deg & CO!
Så sees vi på nyåret!