mandag 1. desember 2008

Mammer er gode å ha!

Når jeg åpnet postkassa i dag ventet det meg en gledelig overraskelse. Der lå det nemlig to pakker til meg, som inneholdt en hjemmelaget julekalender, sendt fra Horten.  Mer skal det ikke til for å gjøre meg glad resten av desember :)
Den skal henges opp på kjøkkenskapet slik at jeg alltid har en pakke hver dag. I dag fikk jeg en liten melkesjokolade :D
Ville bare bruke dette innlegget for å si tusen takk mamma, du vet virkelig hvordan man skal muntre opp ei datter som kjeder seg hjemme alene! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei jenta mi!

Koselig at jeg kan gjøre en ensom datter glad! :)
Nyt en pakke hver dag, så går det fort mot jul! Gleder oss til helga!
Kos deg masse i snøen! Nå har det blitt littegranne snø i Horten også. Gleder meg til mer!
Klem :)

Anonym sa...

Har du ikke fått min enda da? :(