mandag 27. oktober 2008

Jul i Oktober

I dag har jeg generelt gått rundt med et stort glis om munnen, og nyti den herlige dagen. Hvorfor? Fordi man burde stoppe opp og tenke etter hvor bra man kan ha det, og gjøre det beste ut av dagen hvis du føler deg crappy. Det gjorde jeg :)
(Selvom man opplever å lese ikke fullt så happy ting senere på dagen)

Siden sist jeg skreiv her har jeg rukket å blitt 20 (HURRA). Det var jaggumeg på tide, dette har jeg vente på en stund. Feira dagen med venner og bursdagssang på bussen! :P
dagen ble også feira i Horten, noe som leder meg inn på tittelen av innlegget igjen...
Er nemlig lei av julemarsipan, julenisser og andre juleting som står side om side med halloween-tinga i butikkhyllene. Hvorfor spør jeg, hvorfor??
Er poenget å få meg lei av jula før desember i det hele tatt har starta??
Er en grunn til at flest selvmord skjer i desember, handelsnæringen burde ikke bidra til å skape julepress allerede nå!
Meeeen, jeg må innrømme, jeg har syndet.. :(
For i Horten har de nemlig grans-julebrus, noe som ikke finnes i Trondheim. Med min svake selvkontroll bukket jeg såklart under, og tok med meg to herlige julebrus-flasker hjem. Og drakk de opp.. De smakte fantastisk, skal ikke skjule det, men liker fortsatt ikke den tidlige jula som kommer før bursdagen min altså. Butikkene må skjerpe seg! :P

Ingen kommentarer: