mandag 13. oktober 2008

En herlig helg er over! (med en noe mindre herlig togtur..)

Har nettopp kommet hjem igjen fra ei herlig helg i Fredrikstad. Dro ned dit på fredagen, så fikk maksimalt ut av den også. Hurra for høstferie! :D
Har tilbringt helga sammen mine fire nydelige fettere, en helt ny, og noen litt eldre ;) Og selfølgelig tante og onkel. Har bla. vært i svømmehallen med dem, og det er ikke bare bare med 3 gutter på 8, 6 og 2 år. Men gøy var det!

Fikk til og med shoppa med tante, for jeg hadde fått stipend, og det måtte jo brukes! Kjøpte meg en kjempefin kjole som jeg skal bruke til jul ^^

Og så har vi sett Willy Wonka 3 ganger, den første gangen var den ganske grei, men begynte å bli litt lei halveis uti den andre gangen.. Men for en på 2, er det noe av det kuleste man kan gjøre altså. Det, og leke Kaptein Sabeltann. Særlig hvis Kaptein Sabeltann kan grave i sandkassa!

På søndagen dro jeg hjemover igjen, etter masse kos fra småfetterne og altfor masse kakespising :P Hadde også besøk av farmor, +tante&onkel, så har sett stort sett hele familien i helga, som har vært kjempekoselig!

Nattoget derimot, var et styr uten like.. For fra fredrikstad til oslo var jernbanen nemlig stengt, så jeg måtte ta buss. Det hadde i og for seg vært greit det, haddde bare ikke bussen kommet 10min for seint.. Det bidro til at jeg akkurat rakk å se rompa på toget kjøre ut fra oslo s.... Da ble det å hive seg på neste flytog, og ta igjen nattoget på gardemoen. Never again!
Kom meg i hvert fall hjem, og det første jeg gjorde da var å legge meg XD.
Skulle jo på jobb igjen kl 12, hvor jeg skulle være guide for noen spanske studenter som er på besøk. Merka meg at spansken min er litt rusten gitt, så blir vel å terpe litt på det denne uka!

Ingen kommentarer: