onsdag 29. oktober 2008

Høsten er herlig!

Har jeg sagt at jeg nyter høsten? Har bare gått rundt med et stort glis i dag, og sett opp på den knallblåe himmelen. Dette til tross for at gresset knaser når jeg tråkker på det, og det er for kaldt til å bruke den helt nye, fine skinnjakka mi :/ Kulda sniker seg liksom inn overalt, så på tide å finne fram vanter lue og skjerf igjen. Uansett er høsten en nydelig årstid, tross kulda..
Tenk bare på alle de fine fargene på trærne, frosten som kommer når du puster, og de knallblåe solskinnsdagene! Grunn nok til å elske høsten det!
Meen jeg skal nok investere i en tjukkere jakke. Synd at jeg har bursdag så seint på høsten, for når jeg fikk skinnjakka var det jo nesten for kaldt til å bruke den. Jaja..

Ellers så har jeg vært flink i dag. ^^ Jeg er jo egentlig ikke noen fan av tidlig jul, men så lenge det er det, så utnytter jeg det, og har faktisk kjøpt 4 julegaver allerede! Det var bare enkelte ting som det omtrent sto navn på, så da måtte jeg jo såklart kjøpe de. 
Har også begynt på julekalenderen til søstra mi, fiksa 10 pakker nå, så bare gled deg Linn Elise!
Skal være slem og sende de litt tidlig slik at du har en grunn til å glede deg til desember, for du får ikke åpne dem før.. Hehe...

Ingen kommentarer: