søndag 16. mars 2008

NÅ er jeg GLAD! :D

Endelig har mitt etterlengtede Besøk kommer, og ja, det er Besøk, med stor B ;)
Etter en knall dag i Barcelonas dyrehage, hvor vi så på mange rare dyr, f.eks satt en meter unna en gepard (ja, det var glassvegg mellom da), eller klappa på en bisonokse.
Så også på et delfinshow, tror det er første gang jeg har sett levende delfiner, veldig sydenaktig var det i hvert fall.

Men altså, etter dyrehagen dro vi til flyplassen (gratis tog+buss fra Barcelona til flyplassen, herlig!), og der løp jeg Mamma, Morten og Linn Elise i møte! Utrolig godt å endelig se dem igjen, at de var her, i Spania, hos meg!
Vi kjørte fra Barcelona til Tarragona igjen, mye å fortelle på turen ja!
"Hjemme" igjen var jeg litt guide i byen og viste de hotellet. Spiste utrolig god mat på kinarestaurant, og gikk derifra glad og fornøyd. Gikk tilbake til leiligheten min for å vise den fram, og fikk et lite overblikk over tarragona med det samme. I morgen skal jeg ta de med til Reus b.la og vise de litt mere rundt. Artig å høre norske stemmer igjen i hvert fall!
Og det beste av alt.. Linn Elise hadde med melkesjokolade fra FREIA til meg! :D Og mamma hadde med fylte påskeegg! Nam! De skal jeg kose meg med  seinere ;)


PS. Jeg vet at pappa leser opp bloggen min, så ville bare si HEI til Farmor og Farfar! Alt står bra til her nede, og jeg koser meg :) Hils alle i moss :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei på deg. Fant ut at jeg skulle snike meg inn og lese litt på bloggen din, så jeg gjorde.. På vei ut igjen kom jeg på at jeg burde legge igjen en liten hilsen også, så nå er det gjort også.

Håper alt står bra til fremdeles, og at du trives.

Ønsker deg en riktig god påske.

Hilsen USA