fredag 21. mars 2008

Besøket er over..

Nå er jeg heeeelt alene!

Har nettopp sagt hadet til mamma, Morten, Linn Elise, Jonas og mammaen til Jonas. Familien min skal nemlig hjem til Norge nå, og Jonas og moren skal tilbringe helga i Barcelona. Så nå har jeg leiligheten for meg selv, og kan gjøre absolutt hva jeg vil! Tror at det blir litt avslapping på stranda i finværet i helga, og en tur ned til sentrum for å se på det store påskeopptoget i dag. Har jo faktisk ferie fram til tirsdag nå, hva skal jeg finne på??

 

Tida jeg har hatt besøk har gått utrolig fort, men vi har også fått tida til å gjøre utrolig mye! Jeg har vært guide i byen og vist de litt rundt, og også tatt de med til Reus, og brukt masse penger der ^^

Vært på markedet i rambla Nova, vært på Parc Central, sett på Amfiteateret, vassa på stranda, spist på restaurant HVER dag! Mye god mat de siste dagene ja J

På onsdag dro vi litt utenfor Tarragona og kikket litt på natur og strender. Om kvelden så vi på et stort påskeopptog som gikk i byen, og som varte lenge! Påsken er stort her i Spania, helt annerledes enn hjemme!

 

På torsdag tok vi turisttoget rundt i Tarragona og fikk vært ordentlige turister.. Seinere dro vi til havnebyen Cambrils og så oss om der. Var en skikkelig turistby, så glad for at jeg endte opp med å bo i Tarragona i stedet for noen av de andre kystbyene. Fikk sett mye flott natur da, når vi kjørte tilbake, for tok kystveien. Nydelig utsikt, og fine strender, bla. en som er 4 km lang!

 

Så nå som de er dratt er det bare å holde nedtelling til neste besøk, 10 dager til Pappa og Tove kommer nå, gleder meg!

1 kommentar:

Anonym sa...

Skjer med LIN ELISE? Har jeg fått nytt navn elns?:P
Haha, neida