tirsdag 27. januar 2009

Livet

Går veldig opp og ned, men nå skulle jeg ønske at de som har noe på hjertet, ikke går gjennom andre for å få frem sine meninger. Dette gjelder ingen som kommer til å lese dette, men det hadde vært så fint om folk som har problemer med meg sa det til meg, i stedet for andre. Jeg får jo uansett høre det før eller siden. Jeg har mistet alt for mange viktige personer i livet mitt, på kort tid, og vil nødig miste fler. Ikke nødvendigvis fysisk, men og psykisk.
Er det noe jeg har lært, er det at man må ta vare på de man har, familie og venner, for livet blir så utrolig innholdsløst uten dem.
Min oppfordring til verden i dag er å ta bedre vare på de man bryr seg om, og tørre å konfrontere seg seg, OG de man bryr seg om. På godt og vondt.
Bare sånn kan man komme et steg nærmere forståelsen. For jeg vil gjerne forstå.

Ingen kommentarer: