mandag 14. juli 2008

På tide..

Å ruske liv i den gamle bloggen min!
Det trenger jo ikke bare stå om spania her, så skal prøve å bli flink til å oppdatere her igjen :)
Akkurat nå har jeg min første feriedag i "lang"ferien min på hele 2 uker.. Den tilbringes på vestlandet, nærmere bestemt fosnavåg, der Britt og lundefuglene bor.

Helga ble tilbragt i sykkylven hos KJ og gjengen, hvor vi spiste oss mette på grillmat (bla. svin indrefilét, nam!), og spilte risk i mange timer. (jeg vant ikke en eneste gang :P)
Fant ut at sambuca bør drikkes med måte, og at man av og til burde passe seg litt for kameraer. 
Har også fått sett masse av vestlandet, for når jeg skulle fra sykkylven til fosnavåg, klarte vi (Astrid og meg) å miste ferja vår, så da bestemte vi oss for å kjøre og ta ei anna ferje i stedet...
Den rakk vi egentlig ikke, men siden folk på vestlandet er så snille, klarte vi å få dem til å holde igjen ferja en 5 min tid.. For å si det sånn, glad det ikke var noen fartskontroller på veien :P

Men altså, jeg kom da fram og fikk hilst på flere vestlendinger samt Whitney. 
Foreløpig har ikke dagen inneholdt noe annet enn å stå opp, spise, og låne macen til Tove.
Mulig jeg får gjort noe konstruktivt i dag, men da må jeg nok logge av macen :P

¡Tudelu!

Ingen kommentarer: